Odp: Częstotliwość monitora i karty graficznej - może być inna, czy taka sama???

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 23:09:34 MET DST

> Tak to wlasnie jest (za slaby monitor-za dobra karta).
> Jak masz za duze mozliwosci karty to nie zepsuj monitora.
> Stosuj wlasciwosci monitora a nie karty.

Większość nopwych monitorów (albo nawet i wszystkie nowe) posiadają
zabezpieczenie przed przesadnym ustawianiem częstotliwości odświerzania.
Jak ustawimy za dużo Hz to automatycznie monitor przechodzi w stan Suspend
czyli wyłącza się.
Niekiedy można sobie leciutko pozawyżać odświerzania w stosunku do tego co
mamy podane w instrukcji monitora i jeśli monitor się nie wyłączy to nic nie
powinno mu się stać.
Przykładowo mój Likon 15" ma podane max. 85Hz a używając PowerStripa
przestawiłem sobie masymalne odświerzanie na 100Hz i chodzi bez zarzutu.
Wyłącza się dopiero przy 110Hz.

--
pozdr.
file://==PhoeniX==\\