Re: PIO mode dysku

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 20:45:48 MET DST

PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> wrote in message

> Nie. Na PIO4 dysk będzie chodził szybciej niż na PIO3.

Zdarza się bardzo rzadko, że któryś z modów jest żle rozpoznawany.
Quantum kolegi chodzący jedynie w PIO4 jest rozpoznawany, że obsługuje
UDMA/33. Powoduje to zawieszanie kompa podczas kopiowania dużej liczby
długich plików. Wtedy trzeba zablokować rozpoznanie modu UDMA/33.
Nie zdarzyło mi się to z modami PIO.