Odp: update biosu do Atrenda 6220 - problem

Autor: Koniu (konik_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 18:38:56 MET DST

ja mam v2, nowy bios ściągnąłem i wpisałem. pojawiła się obsługa s.m.a.r.t.,
zniknęły problemy z przechodzeniem do trybu uśpienia pod win, i mam parę
rzeczy nowych w biosie. moja wersja to 1.17a.
ściągałeś biosa ze strony atrend? - http://www.atrend.com/bios/6220108a.bin
a awdflash? - http://www.atrend.com/bios/Awdflash.exe

--
BK