Re: Dysk odporny na WIN98 ?

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 01:56:33 MET DST

Cze
Nie bede nic radzil bo nie wiem, ale opisze Ci co ja mialem
SOYO 5BT5 (niezla plyta SOYO podalo na www dwie nowe stronki do instrukcji i
mozna ja ustawiac na 5.5x) SEAGATE 34321A 4.3GB CYRIX 200MX.
Byla taka przejsciowka win98pl z orginalnymi helpami :))) jakis taki wynalazek i
ona mi chodzila, potem nabylem juz full pl orginala i sie nie instalowal :((((
Przyczyna byl procesor ,fabryczne ustawienie 2x75MHz co powodowalo niewyrabianie
sie elektroniki twardziela (37.5MHz a nie jak mowi specyfikacja 33MHz) ,to ze ta
przejsciowka i 95 chodzila to dla tego ze nie wlaczaly domyslnie w systemie DMA
dla dysku a 98 to robi, po wylaczeniu UDMA w biosie wszystko gralo, instalowalem
i wylaczalem w systemie a pozniej wlaczalem w biosie (sam nie wiem co bylo
lepsze :-) ) ,pozniej sie wqrzylem i przestawilem proca na 66 i wszystko gralo z
DMA w systemie i w biosie.
Ale mi jak sie sypal to :
- zeby zrobic reinstal musial byc format (nie przechodzilo scandiska)
- jak juz poszlo to po restarcie (chyba tym ostatnim) lecial rejestr i znowu
format
- format musial byc bo rozpiepszalo tablice fat (i chcial zastepowac kopia nr 2
do czego potrzebna mu byla dyskietka i nie wiem ile czasu bo po calej nocy jak
go zostawilem z ta dyskietka szlag mnie trafil i nie sprawdzalem tego juz nigdy
tylko format :)) )
Byc moze masz ten sam problem ,co do HDD i ich awersji na wyzsze czestotliwosci
to tu juz duzo pisano.
Nie wiem czy fachowo to opisalem ale tak wlasnie bylo
ABAKU