Re: QEMM i 128 MB ramu

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 23:12:49 MET DST

W QEMM jest narzędzie, o ile dobrze pamiętam, SCANMEM lub coś o podobnej nazwie.
Zapuszczasz, spisujesz adres startowy i końcowy i te wartości wpisujesz w opcji
USERAM.
Przepraszam, jeśli nieco pomyliłem terminy, ale metoda działa na pewno - używałem tego
jeszcze w czasach win 3.11, kiedy to udało mi się zmusić w/w system do zobaczenia
128MB RAM. (Pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że wtedy nawet NT nie widział więcej
niż 64MB)

--
Grzegorz Janiszewski