Kupno nowego kompa

Autor: Mały Bolo (shak_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 11:12:50 MET DST

Zamierzam (to już jest prawie postanowione :) kupić parę nowych
części aby zmodernizować swojego kompa. Na mojej liście
znalazły się takie rzeczy jak: płyta główna Asus P2B-F, procesor
Celeron 366 + przejściówka i 64 MB ramu DIMM 100MHz, reszta
sprzętu jest mniej istotna więc nie będę pytał. A pytanie jest
następujące: czy ktoś ma jakieś przykre doświadczenia z tymi
"sprzętami", jakieś wskazówki na co warto zwrócić uwagę w
sklepie, czy wybrane przeze mnie produkty mają jakieś minusy
(wszystko ma swoje słabe strony, ale chodzi mi o poważne,
duże MINUSY)?

Mały Bolo
shak_at_box43.gnet.pl