jak kupowac komputer

Autor: STIV (stok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 14:25:19 MET DST

TAK tradycyjne pytanie co kupić?
Pozwolę sobie przedstawić moją opinie na ten temat
Związaną z kilkunastoletnią zabawę w te klocki.
1. najpierw trzeba określić swoje potrzeby , do prac biurowych i sapera
wystarczy słabszy komputer niż do Photoshopa
2. kupujcie sprzęt firmowy a nie jakieś podróbki, firmowe elementy maja
większa szansę ze sobą współpracować niż "krzak & syn" są to elementy
droższe ale i lepsze. Ostatnie przykłady to np. sterownika CL do TNT
pozwalające uruchomić GLIDE, nowe wersje BIOS-u do płyt głównych itp
3. zwracajcie uwagę na nazwy chipset BX-pro to zupełnie cos innego niż
BX.
4. każdy ma określone możliwości finansowe i zamiast rzucać się na
najnowszy procesor lepiej dokupić sobie np. dodatkową pamięć lub dobry
dysk twardy wg mnie IBM lub Quantum który zostanie do nowej płyty.
5. Nie bójcie się modernizacji, w końcu komputer wymyślili ludzie
6. Ale bójcie się okazji, dysk twardy po okazyjnej cenie bardzo często
okazuje się dyskiem po naprawie.
7. Nigdy nie oszczędzajcie na monitorach procesor można wymienić oczu
nie
8. Jak nie wiecie u kogo kupić na giełdzie kupcie w sklepie która ma
elementy na składzie a nie obiecuje że może dostarczyć za tydzień.
No to by było na tyle
STIV
P.S. sorry za polskie znaczki ale ten tekst bez nich wygląda głupio