Re: problem z DIMM

Autor: Wojtek (wojblas_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 15:31:38 MET DST

Cześć!
Twój problem nie jest mi obcy, często napotykam problemy z pamiecią RAM.
Uważam, że faktycznie może to byc wina starego chipsetu płyty, poszukaj w jej
dokumentacji jakie pamięci ona obsługuje i jeśli chodzi o moje zdanie to kości
PC100 czyli taktowane prędkością 100MHz nie będą nigdy chodziły prawidłowo na
płytach, które nie taktują magistrali z prędkością 100MHz, możesz więc
spróbować z kością DIMM ale taktowaną niższą prędkością (bodajże 66MHz.
Życzę Ci powodzenia.
Wojciech Błaszak (wojblas_at_box43.gnet.pl)

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!