Re: Zapytanie do Urzedu Antomonopolowego o praktyki producentow drukarek atramentowych

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 12:07:52 MET DST

Arkadiusz Wachol wrote:

> Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message

> [ciach]
> Exp..., przepraszam, na ten tytul nie zaslugujesz.
> Nie jestem prawnikiem, ale ogolne zasady prawa sa mi znane. Mam jedno
> KONKRETNE pytanie. Widzisz prawo jest takie ze nie obchodzi go zdanie
> jakiegos tam Exp...(mnie zreszta tez nie bardzo).Wedlug ciebie jest to
> zakazane, a wedlug prawa? Jesli znasz odpowiedz, to napisz, ktora ustawa,
> artykul, paragraf, lub inny akt normatywny prawa polskiego traktuje o
> poruszanym w tym watku temacie.

Odpowiedz sam i wreszcie wydus, czy spam jest zakazany czy dozwolony ?

> Pytane do grupy: Czy nie wydaje wam sie, ze medyczne _Primo non nocere_ a
> zakaz aborcji w pewnych Ex...tremalnych przypadkach pozostają ze soba w
> sprzeczności ?

Kolejna osoba ktora nie potrafi udzielic odpowiedzi a zabiera glos.
A w koncu z bezsilnosci zmienia temat.

Brak odpowiedniej decyzji i szybkiej reakcji potrafi czasem
> utrudniac zycie calej spolecznosci (porownaj stosunek ilosc / jakosc postow
> Exp..)
Czy umiesz pisac na temat.
Temat to czy spam zakazany, czy dozwolony .
Czy umiesz odpowiedziec z sensem na ten temat bez literatury i poezji.