Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 12:39:50 MET DST

Dnia 18 Jun 1999 12:08:15 +0200 , z klawiatury apix_at_kki.net.pl
wyszło :
>wlasnie na to zwrocilem uwage

ok. ja źle zrozumiałem i zwracam honor :)) (a może chonor :))

>gdyz? ......
>czy jest to wyjasnienie czy slowko wytrych takie jak formulka
>"brak warunkow technicznych"

wydaje mi się że jest to po prostu olanie klienta ,no bo po co się
męczyć ,
(mam myśli te usługi wymienione dla bogatego,szkoły ,itd)
jak można kasować sporą kasę bez tego ,a że modemiarze krzyczą, niech
krzyczą i tak będą płacić i jak narazie z bólem serca i chcąc nie
chcąc sam do takich należe :)) (mam modem :)

> tylko ze juz chyba ci z modemami
> moga byc lekko wkurzeni :)
> apix

patrz wyżej :))