Re: jak to jest ?

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 12:39:51 MET DST

Dnia Fri, 18 Jun 1999 09:30:37 +0200 , z klawiatury Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> wyszło :
>Hi,
>W takim przypadku wydajność będzie podobna. Oczywiście w jednych
>zastosowaniach szybsze będzie pierwsze ustawienie (szybsze FPU i
>sam rdzeń procesora), a w innych drugie (szybsze szyny, urządzenia,
>cache i pamięć). Najepiej jest przetestować samemu i sprawdzić, co
>jest istotniejsze. IMHO z tych dwóch ustawień najlepsze byłoby
>3x112 lub 3.5x100 ;-)

wiem konkretnie w moim przypadku to różnica jest malutka ale miałem na
myśli trochę większe rozbierzności,
nie wiem dokładnie ale 333 chyba pójdzie maxa 350 a do 112 to już
chyba szybsze sdramy ?
może ktoś kręcił trzytrójki i na ile
(moja płyta fic 503+, sdramy bx ,najwyższe częst.szyny 112,124,
mnożnik 5,5 voltage 2.1-3.2 i zależności między częst.szyny a
dimm'ami)

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090