Re: problem ze sprzetem

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 11:18:19 MET DST

Witam,

  Udalo nam sie w koncu dociec co bylo przyczyna wieszania sie komputera.
Wyobrazcie sobie, ze byla to przegrzewajaca sie karta graficzna (S3Trio64)
!!! Po zmianie karty wszystko wrocilo do normy. Wystarczylo, ze komputer
pochodzil przez 15 minut i chip na karcie parzyl w palce. Nie mam pojecia
dlaczego - w poprzedniej konfiguracji dzialala dobrze. Moze faktycznioe
stare S3 sie kaszania.
  Wobec tego mam pytanie. Jaka (tania!!! do 100 pln) karte 2D polecacie
zamiast tej S3Trio64. Monster jest i na razie wystarcza wiec potrzebna jest
najzwyklejsza karta 2D. Moze jakis Trident 9750 4MB/AGP albo S3Trio3D/AGP
albo Matrox G100 2MB/AGP.

Pozdrawiam,
Toomy

--