Re: Rejestrator (makra) polecen w Windows ?!

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 08:59:13 MET DST

On Sat, 19 Jun 1999 01:47:43 +0200, "Michal Kawecki"
<novimpex/cut_this/@medianet.pl> wrote:

[...]
>Dla poważniejszych zastosowań jest np. Flute lub WinBatch.

no a url? a jak masz w domci i duzo to to nie zajmuje, to mozesz
podrzucic na skrzynke?

ludziska, ja mam do was prosbe. umowmy sie co do jednej rzeczy:
jak podajemy nazwe jakiegos progarmu, to razem z urlem skad to mozna
sciagnac. a jak nie znamu urla, to piszemy, ze go nie znamu. no chyba ze
chodzi o jakies oczywiste programy tylko nu, win, czy inne. ok?

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq