Odp: Czy oplaca sie kupic plyte Soyo SY-6BB ???

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 08:00:35 MET DST

Sam ma płytę Soyo 6ba+.
I powiem tak :
Dawno już nie widziałem tak stabilnej płyty . Mam u siebie Celerona 300a podkręconego na 464Mhz i podczas jej użytkowania (ponad
3 m-c) nie zawiesił mi się komputer ani razu !!!.
W pracy mam też komputer na IntelBX z jakąś noname płytą i zwisy systemu i "blue screen" jest standardem.
Płyta ta ma jeszcze kilka zalet :
1. bezzworkowa
2. mnożnik max 8x
3. mozliwość ustawienia Agp na 100Mhz
4. Celeronów nie trzebaz "zaklejać" aby przestawić magistralę z 66 na 100 Mhz

Użytkownik PhoeniX <najberg_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7kda4b$1g8$12_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...