Re: Zapytanie do Urzedu Antomonopolowego o praktyki producentow drukarek atramentowych

Autor: Arkadiusz Wachol (awacho_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 07:42:39 MET DST

Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message
> [...]
[ciach]
> Skrot myslowy jest taki:
> Co nie zakazane jest dozwolone.
> Mowisz ze spam nie jest scigany z urzedu,
> czyli jest dozwolony , ok ?
> Wedlug mnie jest zakazany.
Exp..., przepraszam, na ten tytul nie zaslugujesz.
Nie jestem prawnikiem, ale ogolne zasady prawa sa mi znane. Mam jedno
KONKRETNE pytanie. Widzisz prawo jest takie ze nie obchodzi go zdanie
jakiegos tam Exp...(mnie zreszta tez nie bardzo).Wedlug ciebie jest to
zakazane, a wedlug prawa? Jesli znasz odpowiedz, to napisz, ktora ustawa,
artykul, paragraf, lub inny akt normatywny prawa polskiego traktuje o
poruszanym w tym watku temacie.

Pytane do grupy: Czy nie wydaje wam sie, ze medyczne _Primo non nocere_ a
zakaz aborcji w pewnych Ex...tremalnych przypadkach pozostają ze soba w
sprzeczności ? Brak odpowiedniej decyzji i szybkiej reakcji potrafi czasem
utrudniac zycie calej spolecznosci (porownaj stosunek ilosc / jakosc postow
Exp..)

--
Pozdrawiam (grupe)
Arkadiusz Wachol