Re: Problem z BIOSem - czy to Czarnobyl? - PILNE

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 03:17:32 MET DST

Fri, 18 Jun 1999 07:55:15 +0200, Mirosław SABAT
<m_sabat_at_friko3.onet.pl> napisał[a]:

>Problem polega na tym, ze nawet przy odlaczonym /programowo i fizycznie/
>HDD PeCet zachowuje sie tak samo. Przez inicjalizacje odczytu z dysku
>rozumialem moment, w ktorym PeCet zaczyna czytac z niego dane do
>wystartowania systemu. Niestety zarowno FDD jak i HDD milcza jak
>zaklete, a komputer wiesza sie w momencie wyswietlania informacji o
>kartach PnP czyli jeszcze przed czytaniem z dyskow. Z gory uprzedzam, ze
>jako pierwszy naped do odczytu jest ustawina FDD.

Spróbuj znaleźć w BIOSie opcję "Reset P&P data" (albo jakoś podobnie).
Skoro się wiesza na wykrywaniu urządzeń P&P to może pomoże.
Powinno się udać, bo DELa się naciska zaraz po teście pamięci, a
jeszcze przed wyświetleniem ramki.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl