Ogloszenie dotyczace uzytkowników Outlook Expressa 5PL

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 20:34:51 MET DST

Na witrynce internetowej http://www.kki.net.pl/napek/oe.html
znajdziecie poprawki do niektórych bibliotek programu OE5PL.
Według mnie najbardziej cenna jest poprawka "Odp:" na "Re:"
w tytule likwidująca niepotrzebne posty typu "Re: Odp: Re:..."
Warta uwagi jest również poprawka tekstu pojawiającego się
automatycznie na początku artykułu news-odpowiedzi na formę krótszą
"Ksywka <e-mail> w artykule news:msg-id pisze..." czyli
bez tego wspaniałego "Użytkownik" i bardziej kompatybilną
z innymi czytnikami news (poprawny link URL do oryginalnwgo
postu w postaci news:msg-id zamiast idiotycznie przetłumaczonego
napisał:msg-id). Jest tam też kilka innych łatek.
Wszelkie pytania, uwagi czy propozycje w tej sprawie proszę
kierować do mnie, Pszemola, na adres mailto:Pszemol_at_BigFoot.com.