Re: k³opoty win.95

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 16:48:20 MET DST

Cze¶æ,

piotr szymanski <piotrjol_at_polbox.com> wrote in article
<tnsa3.1418$dL.19777_at_news.tpnet.pl>...
> Bardzo proszê o pomoc. Na swoim PC, mia³em zainstalowany win.95, bez kopii
> na p³ycie. Komuter uleg³ awarii.Kupi³em nowy win.95.Niestety instalacja
nie
> chce przej¶æ na nowy nr. certyfikatu. Mo¿e kto¶ mi podpowie co zrobiæ aby
> wymazaæ z pamiêci PC poprzedni nr. win. bez formatowania twardego
> dysku.Nistety nie zapisa³em nigdzie poprzedniego nr.

Winda przechowuje swój numer rejestracyjny w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion warto¶æ
ProductID. Poniewa¿ nie za bardzo rozumiem, na czym polega³a awaria, to mogê
zaproponowaæ albo wej¶cie do rejestru i wziêcie tego numeru, albo
wykasowanie katalogu windy i instalowanie wtedy na tak oczyszczony dysk.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nag³ówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz)