Re: Szukam dobrego movie playera

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 15:02:38 MET DST

In article <xgR93.1475$O5.1045228_at_news.tpnet.pl>, kolan_at_writeme.com
says...

> Mplayer nie daje sobie rady. Dziala swietnie Ati player, ale na moim kompie
> nie mam karty ati.
> Jesli macie namiary na jakis dobry player (mpeg, avi, videocd i wszystko
> inne) to bardzo prosze o odpowiedz. Dzieki.

Bardzo dobre doswiadczenia mam z microsoftowym Media Player. Jesli do
tego doinstalujesz sobie najnowsze codeki Intel Indeo 5.1 oraz AVI, to
masz piekny, bardzo dobrze konfigurowalny i doskonalej jakosci playerek,
ktory nie przestraszy sie zadnego formatu w inet... Wyglada na to, jakby
MS od czasu do czasu cos wychodzilo.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)