Re: Diamond Viper 550 AGP

Autor: PhoeniX (najberg_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 11:38:46 MET DST

[...]
> Przyszla mi do glowy jeszcze jedna mozliwosc. Ten zestaw mam zlozony
> w starej obudowie z zasilaczem zaledwie 150 Watt. Byc moze procesor 350Mhz
+
> Riva wymaga wiekszej mocy (teraz w komputerach instaluje sie zasilacze
> srednio 230 Watt) i zbyt duze obciazenie i co za tym idzie spadki napiecia
> sa przyczyna niestabilnosci?

Możliwe, że to od tego.
Najlepiej jak byś miał możliwość sprawdzenia tej Rivy w jakimś innym
komputerze.
Jeśli wieszała by się nadal to prawdopodobnie wina leży w uszkodzonych
pamięciach karty.

Jeśli nie masz dostępu do innego komputera to proponuje dla testu odłączyć
wszystko co
nie jest niezbędne do uruchomienia Windowsa (drógi HDD, CD-ROM, Karte
dzwiękową, modem
dodatkowe wentylatory itp.).
Jeśli przestanie się wieszać to wiadomo, że to zasialacz nie wyrabia.

--
pozdr.
file://==PhoeniX==\\