Re: Komputer po powodzi

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 12:48:10 MET DST

Andrzej P. Wozniak wrote:

> Po ostatnich ulewach ludziom pozalewało też i pecety. Czy ktoś z byłych
> powodzian może się podzielić doświadczeniami w suszeniu sprzętu?

Najwazniejsze to wypiecie dysku.
Z monitora mozna zdjac obudowe.
Zasilacz zdjac obudowe, pamieci umyc, plyte gola rowniez.
Floppy roznie bywa.
CD - roznie bywa.

Ja mylem w czystej wodzie aby wyplukac piasek i zanieczyszczenia.
zanieczyszczenia w konitorze moga ewentualnie uszkodzic zasilanie i
spalic monitor.