Re: Jak to z tym RAMem ?

Autor: grzegorz (ggutowski_at_telewolt.com.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 11:37:53 MET DST

CoNaN Freez napisał(a) w wiadomości: <3769e065_at_news.vogel.pl>...
>Hi !
>
>Mam stara plyte Soyo (ma juz ona prawie 3 lata). Chcialbym dac wiecej ramu,
>bo gdy kupowalem to te 2x16 MB wystarczalo, teraz niestety juz nie :((
>Nasuwa mi sie pytanie do Szanownych Grupowiczow. Czy moge kupic dwie kosci
>po 32 MB, czy pozostalo mi tylko dodanie kolejnych dwoch szesnastek ?
Raczej
> [...]
>
>Please help
>tlumacze: prosze pomocy :)
>

>--
>3.V-ta.Sie :)
>CoNaN F
>
>P.S. "Wyzyjcie sie swoja wiedza :)"

> -------- Death Is Defeat --------
> CoNaN Freez
>

> -----------------------
> / conan667_at_kki.net.pl \
> / conan667_at_friko4.onet.pl \
> ------- ICQ 38298733 --------
>
>Jeżeli masz 2x16 to ma pewno są SIMM'y!!!
możesz dokupić 2x32 i powinno to działać bez zarzutu
sprawdż tylko czy masz pamięci EDO czy nie( EDO przeważnie mają czas dostępu
6ns czyli końcówka -6)
na rynku są dostępne tylko EDO!!! Jeżeli nie masz EDO to mogą nowe pamięci
nie działać z twoimi, wtedy pozostaje rynek wtórny:)