Re: SB Live! (Value) czy Yamaha? (ciut dlugie)

Autor: Robert Szymański (robertsz_at_inet.com.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 08:06:49 MET DST

Jezeli zalezy Ci na dobrej jakosci dzwieku w grach to polecam SB (w biezacym
CHIP'ie
jest schemat przystawki z S/PDIF IN/OUT do tej karty) karta Vivatec'a mimo
szumnej
nazwy AC3 nie ma dekodera Dolby Digital, a rozdzialu sygnalu stereo na sygnal w
systemie
5.1 dokonuje analogowo przy pomocy odpowiednich filtrow.
Z wlasnego doswiadczenia powiem Ci ze testowalem zarowno SB Live! Full (ktora
obecnie
uzywam) jak i Vivatec Tango Pro AC3 (ktora obecnie lezy u mnie na dnie szuflady)

do SB podlaczylem glosniki SB FourPointCostam i jestem zadowolony, jakosc
dzwieku
przy sluchaniu muzyki (mp3) jest dobra, w grach EAX jest rewelacyjny, w filmach
juz
samo stereo jest bombowe, a przy wlaczeniu Movie Mode jest naprawde fajnie, no i
mozesz
do S/PDIF'a podlaczyc zewnetrzny dekoder z AC3.

Robiq
Godna uwagi jest tez jest Diamond MX300 z dolaczonym dekoderem Zoltan dziala
rewelacyjnie, dodatkowo Diamond rozpoczal sprzedaz przystawki MX25 ktora ma
dekoder AC3