Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 08:07:19 MET DST

Dnia Thu, 17 Jun 1999 11:55:10 +0200 , z klawiatury Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wyszło :
>Kiedys skorzystalem z komputera kumpla, bo mi sie spieszylo -
>rachunki owszem, jakosc w porzadku (komercyjne konto), tylko woooolno az
>malo nie usnalem :)

Jak narazie to korzystam z frikowego numeru tpsa i nie jest tak
źle,fakt faktemm na tym numerze bywało i gorzej
,(nawet bardzo zaczynałem od 14400), z komercyjnym nie zawsze jest
cool ,ale uczciwie przyznaje przynajmniej masz tą prędkość za jaką
płacisz

ALE TA PRĘDKOŚĆ ,dlatego nie kocham rachunków z tpsa:))

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090