Odp: Karta muzyczna zbiera śmieci z twardego dysku - problem.

Autor: Grzegorz Góra (Grzegorz.Gora_at_helevtia.com.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 07:37:37 MET DST

Użytkownik Marcin Świdziński <bamber_at_arno.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Q%9a3.3465$O5.3182840_at_news.tpnet.pl...
> Trochę posprawdzałem i doszedłem do wniosku, że to chyba nie twardziel
> zakłóca, a cd-rom, bo jak zakreślę pozycję MUTE w mikserze na cd-audio, to
> jest cisza.

Wygląda tak, jakby to jednak kabelek audio zbierał te śmieci...

> Ale z drugiej strony patrząc, to przy pracy twardego są
> zakłócenia. Może dlatego, że cd-rom mam podłączony jako slave do HHD?

Aby zaoszczędzić 6 zł firmy {czy też składacze} podłączają na jednym kablu
HD i CD. Niby jedno drugiemu nie powinno przeszkadzać, a jednak...

Pozdrówka
Grzegorz Góra