Re: Diamond Viper 550 AGP

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 01:13:40 MET DST

miałem ten sam problem - identyczna konfiguracja. Są dwa wyjścia:
1. Ściąganie mnóstwa łat z netu (upgr. biosa, łaty drivery, etc. - kilka
mb )
2. VooDoo2 lub 3 (bez problemów)
3. Wymiana płyty na jakąś z chipem intela (do AMDka 350 chyba taka nie
istnieje)

Wybrałem pkt 2. i jest ok!, chociaż riva 550 podobno jest lepsza

---------Piotr K

Marcin Atłas <leonardo_at_friko.onet.pl> wrote in message
> [...]
> komputerowego, z problemem, ktory postaram sie po krotce nakreslic, a
> dotyczy on Diamond Viper 550 AGP.
>
> Jestem posiadaczem nast. zestawu:
> płyta FIC 503+
> procesor AMD K6-2 350MHz, 40MB RAM
> dwa twarde dyski, cd-rom, modem, karta dzwiekowa.
>
> Po kupieniu Diamond Viper 550 komputer zaczal mi chodzic niestabilnie.
> Zawiesza sie srednio kilka razy dziennie. Efekt jest taki, ze obraz sie
> "zamraza", komputer nie reaguje.
>
> Slyszalem, ze Riva TNT nie "lubi sie" z FIC 503+ - czy to prawda?
> Czy jest to kwestia jakis dodatkowych sterownikow lub patch'ów?
Podkreslam,