Re: Yamaha 4416S & SCSI Tekram DC-390F

Autor: Piotr Sawicki (bratpit_at_mkr.net.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 23:22:47 MET DST

Adrian Debkowski wrote:

> Tu chyba jedyne wyjście z tej sytuacji.
> A wyłącz jeszcze SCAM w kontrolerze i sprawdź kabelek SCSI
> Jeśli z nową kartą będzie tak samo wtedy się będziemy martwić.

No i mamy koniec tej histori. jak zwykle bez sensu. karta byla kilka dni
u kumpla, a u mnie byla jego karta [DC-390]. w miedzyczasie sciagnalem
nowy firmware do nagrywarki i updatowalem [1.0g]. dzisiaj dostalem z
firmy zastepcza karte scsi [tez DC-390], a ta moja z ktora nie dzialala
nagrywarka mialem dac do reklamacji. wiec pojechalem do kumpla, oddalem
mu jego karte i wzialem swoja. pomyslalem, ze przed oddaniem do
reklamacji wloze ja jeszcze raz do komputera i sprawdze czy zachowuje
sie tak samo jak ostatnio. troszke sie zdziwilem widzac, ze bez problemu
wykryla nagrywarke i jakby nigdy nic wszystko dzialalo normalnie. wiec
teraz nie wiem, czy to pomogl update firmware nagrywarki czy moze
jeszcze cos innego. grunt, ze wszystko juz dziala. :) thx za pomoc.

--
Brat Pit, 2:484/8.28
bratpit_at_mkr.net.pl