Odp: Epson Stylus Color 400

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 21:47:43 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7kb8h2$71j$5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam.
>
> Kolega prosił mnie abym zapytał się na grupie co może być przyczyną, że
> jego drukarka Epson Stylus Color 400 przy próbie wydruku drukuje normalnie
> kilka linijek po czym zaczyna głupieć i drukuje nie dość, że z
"krzaczkami"
> nie ustawia teksu tak jak powinna. Wygląda to tak:
> A# la m i!ła ko%a i m(skał 0...
> Pow ydrukowaniu kilku linijek z takim bełkotem wyrzuca kartke i pobiera
> nową.
> Drukarka jest na 100% sprawna bo na innym komputerze chodzi normalnie.
> [...]

Przeinstalowanie na pewno nie, ale zainstalowanie nowych może by pomogło.
Drugie to porównaj w biosie ustawienia portu LPT1
Trzecie to weź kabel od tej drukarki na której chodzi dobrze.

==    MACIEK  -->  Krakow   ==
==  mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl  ==