problem z drugim dyskiem pod win95

Autor: Piasecki Sebastian (piasek00_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 21:39:25 MET DST

Witam bardzo serdecznie.

Mam pewien problem z komputerem, a dokladnie z windowsem95, ktory wynikl
po zainstalowaniu na chwile drugiego dysku. NIe wiem, czy trafilem na dobra
grupe
dyskusyjna, zeby poprosic o pomoc, ale mam nadzieje, ze moze ktos mi
pomoze.
A wiec tak :
Podlaczalem na chwile do komputera drugi HDD podzielony na dwie partycje.
Podlaczylem
go jako Secondary Master. Wszystko dobrze ruszylo, ale pod Nortonem wizdial
tylko
jedna partycje tego dysku. Po wejsciu do Windowsa system zaczal budowac
jakas baze sterownikow
i w efekcie pod Moj komputer widoczne byly obydwie partycje. Wszystko bylo
Ok, ale po
odlaczeniu dysku i zrestartowaniu komputera i przywroceniu starych ustawien
bios-u na jeden HDD, w
Windowsie utworzyl sie jakis dodatkowy dysk, ktory ni jak nie chce sie
usunac.
Nie moge otworzyc Mojego Komptera, bo sie zawiesza, bo szuka niby tego
dysku, a jego juz nie ma,
Cd-rom zamienil mi sie na naped E:, z napedu D:, a naped D: niby istnieje,
ale nie istnieje. W Panelu
sterowania w systemie /wydajnosc wyskoczylo mi, ze mam dysk d: ktory
korzysta z ustawien Ms-dos.

Mam taka prosbe. Jesli ktos wie, jak rozwiazac ten problem bez ponownego
przeinstalowwania
Win95, to prosilbym bardzo o pomoc w tej sprawie. Moze to gdzies siedzi
tylko w jakims *.ini, ale
ja nie mam pojecia.
Za wszelka pomoc bardzo dziekuje.
Wszelkie porady prosze bardzo przeslac mi na priv : piasek00_at_polbox.com

Pozdrawiam serdecznie
Sebastian