update biosu do Atrenda 6220 - problem

Autor: craft (puniem_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 20:54:45 MET DST

Witam.
Mam problem ze zrobieniem updatu BIOS-u. Obecnie mam wersję 1.06, a na
stronie producenta pojawiła się wersja 1.08a.
Nie wiem co ona zmienia, dlatego zastanawiam się czy zostać przy obecnej czy
nie. Ściągnąłem nowy BIOS ze strony Awarda,
ale przy próbie flashowania (awdflash) wyskoczył komunikat: " The program
file's part number does not match with your system!".
I pytanie czy ma kontynuować. Przerwałem więc flashowanie, bo nie wiem co mi
się może namieszać.
W związku z tym mam pytania:
- czy ktoś miał podobny problem?
- co zmienia/dodaje ta wersja w stosunku do wersji 1.06?
- czy ściągnąłem właściwy BIOS? na swojej płycie (v.1) mam termometr
I jeszcze jedno. Dotychczas dwa razy flashowałem swój BIOS (było warto) i
nie było najmniejszych problemów.
Procesor (PII 233) mam podkręcony, ale czy jest podkręcony, czy nie, to i
tak pojawia się ten sam komunikat "The program ..."
Czekam na odzew.
Pozdrawiam.
Paweł.