Re: Wysokie częstotliwości odświeżania a two

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 19:57:16 MET DST

/// K a s z p i r /// napisał(a) w wiadomości:
<7kagck$q51$1_at_news.ikp.pl>...
>Dlatego mi tak zależy na tych 100 hz ponieważ na Voodoo 3 (nie wiem
jak na innych kartach z bardzoszybkim Ramdakiem) trzeba ustawić
>odświerzanie na optymalne (czyli maxsymalne) w innym przypadku można
zaobserwować pewne skoki w grafice .
>Wedłu mnie jest to zapewne wina sterowników a nie szybkiego Ramdaca.

Kiedyś ktoś sugerował, że 100Hz jako dwukrotność częst. sieciowej nie
jest wskazana ze względu na zródła światła obok kompa, które pracują
na 50Hz (żarówki też, tylko oko ma pewną bezwładność, żarnik zresztą
też). Szczegółów więcej nie znam. Spróbuj ustawić np. 110Hz.
Grzesiek Gajewski
gayosek_at_free.com.pl