Było Re: Problem z kartą muzyczną

Autor: Witold Niepołomski (witniep_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 20:47:40 MET DST

winDoZo <windozo_at_kki.net.pl> wrote in message

> Grzesiek Gajewski napisał(a) w wiadomości:
> <7k3dtu$a6t$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...

> To wtedy zamiast konfiguracji podstawowej 000 - ktorej czesto nie da
> sie zmieniac ustawiasz np.001

To wtedy obie wybieraja np IRQ 9

> To juz lepiej niech grafice zostawi ta 11 a midi powinno defaultowo
> pracowac na 9.
>
> pozdrawiam
> --
> winDoZo

Dziasiaj walczylem, ale jeszcze nic nie wywalczyłem.
Jak ustawię recznie np dla grafiki IRQ 11 a dla muzyki pozostawie auto
to karta muzyczna wybiera tez 11 :((
Jak ustawię recznie np dla grafiki IRQ 9 a dla muzyki pozostawie auto
to karta muzyczna wybiera tez 9
Przy ustawieniu recznym obu przerwan (roznych) komp sie wiesza w momencie
wchodzenia w tryb graficzny (w trybie awaryjnym startuje)
Na razie powrocilem do pierwotnych ustawien i wylaczylem muz. (brak czasu
pilna praca)
Czekam na dalsze uwagi
Pozdrawiam Witek