Re: Karta muzyczna zbiera śmieci z twardego dysku - problem.

Autor: Marcin Świdziński (bamber_at_arno.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 19:12:16 MET DST

Trochę posprawdzałem i doszedłem do wniosku, że to chyba nie twardziel
zakłóca, a cd-rom, bo jak zakreślę pozycję MUTE w mikserze na cd-audio, to
jest cisza. Ale z drugiej strony patrząc, to przy pracy twardego są
zakłócenia. Może dlatego, że cd-rom mam podłączony jako slave do HHD?

Pozdrawiam, Marcin.