Re: SCSI Jaki?

Autor: WolfPress (wwpress_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 16:37:15 MET DST

Jeżeli ten kontroler ma słuzyć tylko do nagrywarki, to nie ma najmnijszego
sensu kupować drogiego kontrolera Adaptec'a z rodziny 2490 (czy 2940 - nie
pamiętam) - zdecydowanie wystarczy kontroler obsługujący jedno urządzenie
SCSI (standardowy kontroler obsługuje 7, wersja wide - 15). Wydaje mi się,
że powinien wystarczyć Adaptec z seri 15xx lub 16xx - zresztą niektóre firmy
sprzedające nagrywarki właśnie te kontrolery sprzedają w zestawie.
Co do kontrolerów Tekram - nie znam, nie wypowiadam się...

     Wiesław Wolfram
 wwpress_at_friko3.onet.pl