Re: Problem z BIOSem - czy to Czarnobyl? - PILNE

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 16:16:01 MET DST

17 czerwca 1999 o 08:09 Mirosław SABAT odważył się napisać cuś takiego:

> PeCet uruchamia sie, testuje pamiec, po chwili wyswietla ramke z
> dostepnymi zasobami sprzetowymi i w chwili poczatku wyswietlenia
> dostepnych kart PnP wiesza sie tzn. nie dorysowuje do konca ramki, nie
> reaguje na klawiature i jedynym wyjsciem z sytuacji jest zimny reset.
> Dodam jeszcze, ze nie dochodzi do inicjalizacji odczytu ani z FDD ani
> HDD.
> Bez problemu udaje sie natomiast wejsc do BIOSu, przestawiac w nim opcje
> i zapisywac konfiguracje. Sprawdzalismy rowniez HDD kolegi i okazuje
> [...]
Jaka to płyta główna?

Miałem prawie DOKŁADNIE to samo - można chodzić po BIOSie, ale nie chce
odczytywać systemy ani z dyskietki ani z twardziela (btw: czy na dysku
"kolegi" idzie?)
U mnie tylko wypisywał "Veryfing DMI Pool data.......", przechodził
linijkę niżej i nic dalej...

> Jak go usunac ?
Ja oddałem do serwisu, jak na razie jeszcze nie ma, w końcu
powiedzieli że jak do poniedziałku nie przyjdzie płyta to mi zwrócą
pieniądze. Aha - moja płyta to Abit BH6.

Napisz może jaki to BIOS (award/ami). A próbowałeś np. odłączyć
wszystkie karty (no, może oprócz graficznej)? Jak pisałem do technical
supportu Abita to mi odpisali - "discharge CMOS".

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."