Re: Która nagrywarka najlepsza

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_dobrestrony.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 13:39:53 MET DST

> do HP 8100 nie trzeba SCSI i jest niezawodna, na 300 nagranych plyt na
razie
> zwalilem tylko jedna i to z mojej winy !!!!

Tylko, że tu nie o samą niezawodność nagrywania chodzi :-)

HP miałem jedną. Wysypała się trzy miesiące po upływie gwarancji. Koszt
wymiany głowicy z laserem - 1400 zł netto. I to podobno nie jest odosobniony
przypadek. A Yamahy jakoś tak chodzą skubane latami i nic im nie dolega.
Może się mylę i rozpowszechniam plotasy ale moja osobista historia jest
prawdziwa i wiem, że nigdy więcej nagrywarki HP. Za cenę naprawy kupiłem
4416S i nie żałuję.

Yamaha buduje renomę od dawna i nie bez przyczyny jest to najczęściej
polecana nagrywarka.

Janek