Logintech ScanMan 256

Autor: jas (pawmajer_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 21:31:11 MET DST

Mam stary skaner ktory nie jest moze rewelacyjny, ale na moje potrzeby
wystarcza. Model ten podlaczony jest do dodatkowej karty na EISA, ale
ona wlasnie mi padla. Powoduje ona zwarcie i obciazenie zasilacza wiec
moze jego awaria bedzie latwa do zlokalizowania. Ale moje pytanie to czy

ow skaner moge podlaczyc bez tej karty rozszezeniowej do portu
szeregowego tzn po zrobieniu odpowiedniej "przejsciowki" (widzialem
wlasnie taki sam skaner podlaczony do portu, tylko nie wiem czy posiadal

on w sobie dodatkowa elektronike). Jezeli ktos cos wie, niech da mi
znac.

Pozdrowionka