Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 20:47:32 MET DST

Dnia Wed, 16 Jun 1999 15:30:22 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał:

>Niemozliwe, musi cos byc. A jesli rzeczywiscie nie ma, to coz - masz pecha
>i pozostaje jedynie wspolczuc ;)
Z tego co wiem nie ma... Jeżeli coś wynajdziesz, to ta firma będzie
miała od razu ileś tam klientów ;). Z tego co wiem w byłym pilskim nie
ma nawet żadnego czynnego BBS-u(jeżeli ktoś jakiś zna proszę o kontakt)

>E, bez przegiec. Jesli juz to raczej jak powstanie warszawskie - imho
>najglupsza rzecz w naszej historii ;)
Ale był to romantyczny bunt! :) Bez szans na zwycięstwo, ale jednek
pokazał że polacy są zdolni do takich idiotyzmów...

>smiesznym kraiku uraga zdrowemu rozsadkowi. Proponuje wiec, ze od jutra
>przez tydzien w ramach protestu nie jezdzimy po drogach. Oczywiscie
>Co Ty na to?
Tak tego nie możesz traktować... Za drogi AFAIK płacimy ryczałt nie
mający nic wspólnego z częstotliwością korzystania. Natomiast tepsie
płacimy "od godziny"

--
The Undefined             |Nie ma rzeczy niemożliwych
www.free.com.pl/undefine/ |dla kogoś,