Re: ACPI, plyta i win98.

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 12:19:12 MET DST

Marcin Nalepa napisał(a) w wiadomości: ...
>Qpilem nowa plyte glowna GA-6BXC.
>Obsluguje takie stuffy jak suspend to disk itp... tylko ze w winda nie
>dogrywa mi driverow do ACPI tylko APM ? Dlaczego ? Jak ja zmusic ?
>
>Dzieki z odpowiedz.
>Nalep
Setup z opcją /pj
lub po zainstalowaniu Regeditem
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Detect
klucz "ACPIOption"="1"
Następnie "Dodaj nowy sprzęt", kilka resetów i masz hibernację. Inną sprawą
jest budzenie z hibernacji, są masowe problemy ze sprzętem i sterownikami.
Pozdrowienia