Odp: Internet przez kablowke

Autor: Maro (gzz_at_hehe.com)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 08:38:45 MET DST

Ja gdzieś czytałem ze PTK umawiało się z bodajze ATOM netem jakis czas temu.
Sie zobaczy.
Dodać tylko chciałem ze pojawiają, a przynajmniej u mnie pojawiła się,
oferty prywatnych firm które robią LAN'a i wpuszczają w inet. Ja miałem to
szczęście że jestem w jednym z dwuch bloków które podłączyli jak na razie.
Działa spoko, jest to jak na razie 20 osób, serwer i 1Mbit w net. Maxa
osiągam z niektórymi serwerami na 50-60 Kb/s. Jest to maskarada dodać muszę,
więc nici z własnego IP, jest jaden IP na zewnątrz. A teraz najważniejsze
czyli cena:
Łącznie zapłaciłem za podłączenie 500 zetów i dostalem karte sieciową na
własność oraz ładnie mi puscili kabelek i abonamecik na reszte m-ca (300zł i
dają ci kabel i "rób se co chcesz" + abonamęt). Sam abonamęt 55zł/ miesiąc.
Z czego 5zł idzie dla aministracji. Tu jest właśnie największy problem jak
mi powiedzieli, że dogadanie się z administracja danego budynku, jeżeli jest
to w ogóle możliwe, najtrudniejsza sprawa z netem. We Wrcławiu, gdzies
czytałem się ludzie zebrali, stworzyli LAN'a i poszli do providera i placa
mniej niz ja za administracje sieci i dostep.
No wiec myślę że takie akcje mogą ruszyc wszędzie trzeba mieć chętnych i
mieszkać w mieści w bloku.
Alem się rozpisał.

--
Grzegorz Marowski