Odp: CZY MÓJ MONITOR UMIERA?????

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 00:05:03 MET DST

> Proszę o szybką pomoc....
>
> Nie wiem, czy będę w stanie sprawdzić, co mi odpowiedzieliście, ale
postaram
> się.
>
> Mój monitor Hyundai Delux Scan 15G+ chyba zaczął umierać. Parę dni temu na
> jakieś 3 sekundy zrobił się różowy.
> Dziś po prawej stronie monitora zapadał ciemność. Ten ciemny pasek ma
około
> 5 cm szerokości i nie jest to linia prosta. Deguss (bemagnetyzacja?) nie
> pomga.
>
> uuuu./... ten pasek się poszerza....

> [...]

Proponuję przetestować monitor na innej karcie graficznej.
Jeśli dalej będą występować te same "efekty specjalne"
to będzie to wina monitora (ew. kabla sygnałowego -
możliwe że przy którymś z końców jest "naderwany")
jeśli jednak "efekciki" ustąpią to będzie jasne
że masz problem z kartą graficzną.
Acha - jeszcze pytanie - jaka rozdzielczość ekranu
i jakie odświeżanie?

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
   airwolf_at_astercity.net