Re: plyta na super socket 7

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 20:38:13 MET DST

Ja mógł bym ci polecić "Claytona MVP3" gdyż sam mam coś takiego od dłuższego
czasu i chodzi cudnie. Jest to płyta AT z możliwością ATX (zasilanie itd..),
maxymalna częstotliwość zegara osiągana na niej to 550Mhz 5.5x100. Ma
możliwość regulacji pracy DIMMów na szybkość AGP lub FSB. Jedyną wadą tej
płyty (nieznaczną i dla mnie nie istotną) to brak "Hardware monitoring" -
nie mierzy szybkości obrotowej wentylatorków ani temperatury procka.
Rekompensuje to jednak bardzo dobra wydajność i kompatybilność z windowsami
(żadnych dodatkowych sterowników itd...)