Re: Wywala DJ 690 C

Autor: Krzysztof Sterna (ksterna_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 23:21:07 MET DST

czesc
u mnie pod win98 tez sie wywalalo drukowanie po kilku stronach
musiala to byc wina driverow, ktore sciagnalem z sieci (nie pamietam wersji)
w kazdym razie wypraktykowalem, ze jesli zamkne szybko ramke narzedziowa,
ktora wyskakuje po rozpoczeciu kazdego drukowania, to jest OK
Krzysztof

E & D napisał(a) w wiadomości: <7k5s69$r75$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...