Re: Numer dostępowy w Niemczech

Autor: Marek (multiPol_at_netpol.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 21:46:23 MET DST

Ale da się znaleźć coś taniego. Nie wiem czy to jest opłata za internet, czy
telefon, ale kosztuje na nasze ok 15 groszy za minutę. Kolega ma adres email
ytkownik_at_01019freenet.de
- dopiero niedawno to znalazł, bo faktycznie miał wczesniej dość drogo.
Mieszka w Dortmundzie.

--
Marek
Tomasz Kubajczyk napisał(a) w wiadomości: <3765eea0_at_news.vogel.pl>...
:Cześć
:
:Mam znajomego w Berlinie, który właśnie zaopatrzył się w modem. Twierdzi on
:uparcie, że w Niemczech NIE MA czegoś takiego, jak "bezpłatny" nr dostępowy
:do Internetu.
:
:Ja z kolei - biorąc rzecz na zdrowy rozum - sądzę, że jeżeli firmie TPSA
:rzecz się opłaca, to za naszą zachodnią granicą tym bardziej powinna się
:znaleźć instytucja, która taki dostęp umożliwia.
:
:Co o tym sądzicie?
:
:Pozdrowienia