Re: pamieci LX i BX

Autor: Eterna (eterna_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 16:56:15 MET DST

>Posiadam plyte glowna Gigabyte LX ,cztery banki pamieci(DIM)
>rok temu kupilem dwie kosci 32 MB -10ns , a teraz dokupilem jedna 64 MB 8ns
>niestety ni cholery razem nie chca te stare z nowa wspoldzialac , zaraz na
>wstepie przy uruchomieniu zawieeszka
>.Z tego co slyszalem to nie powinno byc problemow po prostu powinny chodzic
>z czasem 10ns ale kurde chodzic, nadmieniam ze plyta moze obslugiwac
>szybkie pamieci tzw 100MHz (sama 64 chodzi ok) .Czy jest na to jakas rada
>(oprocz wymiany na jednakowe), moze cos w biosie trza ustawic.Czy ktos mial
>taki problemik ?

Mogę tylko powiedzieć, że u mnie było podobnie. Płyta BX P2B. Stare
64MB - 10 ns za chorobe nie chciało chodzić z nową kostką o tej samej
pojemności tyle że 6 ns przy jakiejkolwiek prędkości płyty. Tzn.
komputer się zawieszał, działy się różne ciekawe rzeczy itp. Natomiast
pojedyńczo kości działały normalnie. Teraz używam 64MB(6ns) +
128MB(7ns) i jest dobrze.

Eterna