Odp: Voodoo XXX vs Riva XXX

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 14:33:06 MET DST


Cześć,

> Nikogo nie zmuszam zeby mi wierzyl.

Przyjmijmy roboczo, że może coś robisz inaczej niż wszyscy :-)
Zapomnijmy o TnT2 bo już jej nie masz (jak dobrze rozumiem).

Proponuję abyś przedstawił swoje wyniki ale wraz z metodą postępowania i
prośbą o ponowne przetestowanie. Twoje 31 fps w Unreal 2.24 w 32bitach to
również jest dziwnie dużo więc rozumiem, że gdzieś następuje
"niekompatybilność" ustawień testowych.

Masz : P II 350 (bez nadtaktowania ???), 128MB RAM, Viper'a 550 16MB (bez
nadtaktowania ???), sterowniki ???, Windows ???, DirectX ???, Unreal 2.24.

1. Ustaw desktop na 32bity.
2. Odpal Unreal'a.
3. Ustaw na 1024x768.
4. Uruchom "Advanced Option".
5. Sprawdź w Drivers czy masz Rendering Direct3D.
6. Sprawdź w Rendering czy masz wszystkie ustawienia w Direct3D na "true".
7. Wyjdź i wejdź do gry jeszcze raz.
8. Sprawdź rozdzielczość i wywołaj konsolę (~).
9. Napisz "timedemo 1" i zamknij konsolę (~).
10. Zapisz wynik po drugim przebiegu zameczka (cycle #2).
11. Podziel się wynikiem.

> Z tego by wynikalo ze TNT 2 jest w 16 bit tak szybka jak TNT w 32 bit?
Niemozliwe.

Tu się zgadzam w 100% :-)

"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."

Ten tekst jest jak zwykle aktualny :-)))

Pozdrawiam.
Kris.

mailto:kris_at_hardware.com.pl

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:37:19 MET DST