Re: Odp: Skladalem dzis PIII 450 !

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 13:04:04 MET DST

"Grzegorz Góra" wrote:

> Podobno istnieje ścisła zależność pomiędzy czasem instalowania się Win98, a
> czasem jego poprawnej pracy... ;-)

Ja raz miałem okazję instalować '98. Instalowałem je jakieś
2 minuty. Sprzęt - 486DX4/120, 32MB RAMu, S3 z 2MB RAMu.
Dlaczego 2 minuty? Bo wcisnąłem Reset. Po chwili stał na tym
już linux.

A tak na serio, miałem niedawno '98 zainstalowane (karta
TV - chciałem sprawdzić jak chodzi), ale postały jeden dzień.
Wieszały się zupełnie bez powodu przy wejściu do Windows
Commandera, czasami ACD. Ponieważ akurat znalazłem driver
do NT'ków, wróciłem do jedynych Windowsów jakie uznaję (NT).
I działa...;)

Łukasz Bromirski (or 100% compatible) L.Bromirski_at_gazeta.pl
mr0vka & gnu generation ....supporting the best things under the sun