Re: Monitor Nokia

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 11:02:25 MET DST

> Kupiłem monitor Nokia z kineskopem trinitrona i okazało sie że na 1/3
> wysokości od dołu jest ciupeńki paseczek przechodzący przez całą
> szerokość
> monitora.

Tak byc musi.Jest to jeden z dwoch paskow podtrzymujacych maske drutowa w
kineskopie Trinitron. Drugi jest na 1/3 wysokosci od gory, monitory 15
calowe maja jeden pasek w polowie wysokosci ekranu.

 W sumie prawie wogóle go nie widać ale jednak czasami może
> wkurzać.
 To ustaw sobie tlo na szare. Mam na Polibudzie 22' Sony i tes sa paski i
nikt ich nie zauwaza.

 Kiedy chciałem go zareklamować okazało się że to tak być musi

musi

> (podobno monitory trinitron mają cosik takiego).
> I teraz potrzebuje pomocy bo nie wiem czy to prawda i faktycznie tak być
> musi czy mam go reklamować.

Nik Ci tego nie zareklamuje , bo te paski wynikaja z konstrukcji kineskopu
trinitron. Mozesz ewentualnie zamnienic monitor.