Odp: Numer dostępowy w Niemczech

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk_at_box43.gn666et.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 10:05:36 MET DST

Użytkownik Tomasz Kubajczyk <tkubaj_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3765eea0_at_news.vogel.pl...
> Cześć
>
> Mam znajomego w Berlinie, który właśnie zaopatrzył się w modem. Twierdzi
on
> uparcie, że w Niemczech NIE MA czegoś takiego, jak "bezpłatny" nr
dostępowy
> do Internetu.
>
> Ja z kolei - biorąc rzecz na zdrowy rozum - sądzę, że jeżeli firmie TPSA
> rzecz się opłaca, to za naszą zachodnią granicą tym bardziej powinna się
> znaleźć instytucja, która taki dostęp umożliwia.
>
> Co o tym sądzicie?

Ja nie sądze... Ale wiem że trzeba u nich za inet bulic dodatkowo, ale na
przyklad mozesz dostac 50 darmowych godzin od AOL Deutschland :-))) głupia
nazwa ;-) Nie ma czegoś takiego jak u nas, tzn DT nie daje numeru za free
(za opłaty) trzeba bulić extra chyba z 50 DM, coś koło tego... Free można
jedynie dostać studiując od uczelni :-)

> Pozdrowienia
> Tomek Kubajczyk
> <tkubaj_at_box43.gnet.pl>

Bartłomiej Kosik
UIN# 24560540
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu