Re: HP 695C czy Lexmark 3200

Autor: Tomek M. (maltron_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 06:53:34 MET DST

jasiu napisał(a) w wiadomości: <7k3q6a$hjl$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Chce kupic ktoras z tych drukarek atramentowych. Ktora lepsza? Cena jest
>podobna.
>
>Za porady dziekuje z calego serca.
>
>--
>Pozdrawiam!!!
>Jasiu.

Jesli mam byc szczery to pol roku temu tez stalem przed dylematem zakupu
drukarki. Osobiscie polecam HP710C. Najtansza z drukarek HP z technologia
PhotoRet II. Kupilem jestem baaardzo zadowolony. Kilku moich znajomych
zobaczylo u mnie wydruki i potem tez kupilo i tez sa zadowoleni. Wydaje mi
sie ze warto wydac troche wiecej niz za 695C ale za to ma sie wydruki
fotograficznej jakosci bez potrzeby instalowania specjalnego cartridga foto.
Nawet na zwykłym papierze jest super.

Tomek Malewski
maltron_at_friko2.onet.pl